Hong Kong Houseware Fair 2013-2015

U più grande avvenimentu di l'Asia in l'Asia Attrae Cumpratori Internaziunali di Qualità - A Fiera di Artificiali di HKTDC di Hong Kong.Hè un grande onore di participà à questa Hong Kong Houseware Fair, questa hè a prima volta chì mostremu i nostri prudutti. U nostru scopu hè di prisentà i prudutti di barware più adattati è di megliu qualità à u publicu.

A participazione à a mostra sta volta hè favurevule à u sviluppu è l'apprendimentu di a cumpagnia, chì permette à i culleghi è i membri di allargà i so orizzonti, è cooperanu in u locu per scambià idee nantu à cumu furnisce i clienti più suluzioni d'alta qualità è più veloci.Se utilizate l'alta tecnulugia per ottene prudutti più convenienti è eccellenti, questu hè benefica.Un avvenimentu favurevule per prumove u sviluppu di l'industria.

Avemu mostratu i prudutti di vendita calda di a marca in questa mostra, è simu assai cunfidenti in questu.

Hè da nutà chì sta mostra attraerà i clienti di tuttu u mondu.Cumu spiccà in questa mostra è diventà u puntu culminante di l'industria hè un prublema difficiule per noi di discutiri prima di participà à a mostra.

In questu sensu, simu disturbati ma cunfidenti.Da una banda, avemu cunfidenza in u qMortu clienti urdinatu in situ è ​​a cooperazione negoziata.Parechji clienti sò stati assai soddisfatti è anu righjuntu i so intenzioni di shopping in u locu.

Questa hè una festa di l'industria, ma ancu un preziosu viaghju di cugliera.

Dopu à sta mostra, formuleremu un pianu corporativu più longu è cumpletu, cuntinuà à migliurà u sistema di gestione, accelerà u prucessu di custruisce una marca di barware cinese, affruntà u mercatu raziunale, è creà più servizii d'alta qualità per benefiziu u publicu. .qualità di i nostri prudutti;

In attesa di a prossima mostra, ci si vede l'annu prossimu !

Semu cusì eccitanti, ùn pudemu aspittà per mostrà più di e nostre pussibulità.

Ci si vede a prossima volta !

nutizie (3)


Tempu di Postu: Dec-09-2022